tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År!

Trots det att min tideräkning skiftar år vid höstterminens start, och att det är då som jag vanligtvis brukar börja mitt nya liv, så...

Här har vi hittills ikväll avnjutit, bubbel, löjrom, bubbel, hummer, goda ostar och dessert för de som sådant önskar, och ännu mera bubbel. 

Jag har också bestämt mig för att avlägga några nyårslöften! Vilket faktiskt, här, alls inte är vanligt.

Under 2014 ska jag hitta mig en ny frisör, som inte arbetar som lärling i en undermålig salong på en stort köpcentrum. Jag ska måla mig något litet och något stort i akryl, något annat i akvarell, och ägna mig minst 40 timmar åt grafik. Jag ska öppna mig ett nytt Instagramkonto, ett sådant som alla kan se och följa. Vi ska också, jag och min P, hångla lite mer, sådär som tokkära tonåringar, enbart för att sådant gör alla oss människor gott.

7 kommentarer:

  1. Mer hångel åt folket! Så ska det vara :-)

    Gott Nytt från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just precis så! ;)

      Gott Nytt År på sig själv.

      Radera
  2. Ja, måtte inte pv läsa det stycket och inledas i frestelse ,-)
    Hångelfrestelse.
    Ack, så salig han skulle bli!

    SvaraRadera
  3. Det där ska jag nog försöka hänga på. Ja det sista alltså.
    PV

    SvaraRadera
  4. Vilka braiga planer/löften!

    SvaraRadera